2022-2023 სასწავლო წლის სკოლის განვითარების სტრატეგიული სამოქმედო გეგმა
სკოლის დოკუმენტაციის შემუშავება, სკოლის ორგანიზაციული განვითარება
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
|||
1.1 |
სკოლის დოკუმენტაციის: სკოლის ბიუჯეტის დამტკიცება |
დირექტორი, ბუღალტერი სამეურვეო საბჭო |
||||||||||
1.2 |
სკოლის დოკუმენტაციის, სასწავლო პროცესის მისადაგება ახალი კორონავირუსით (SARS-CoV-2) გამოწვეულ ინფექციასთან (COVID-19) დაკავშირებული ზოგადი რეკომენდაციების მოთხოვნებთან |
დირექცია, მასწავლებლები |
||||||||||
1.2 |
საქმის წარმოების ერთიანი სისტემის წარმოება |
დირექცია, საქმისმწარმოებელი |
||||||||||
1.3 |
მასწავლებლებთან და თანამშრომლებთან შრომითი ხელშეკრულებების გაფორმება |
დირექტორი, |
||||||||||
1.4 |
სასკოლო სასწავლო გეგმის შემუშავება, შეთანხმება, განხილვა- დამტკიცება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; სტრუქტურული ერთეულები: სამეურვეო საბჭო, პედაგოგიური საბჭო |
||||||||||
1.5 |
სკოლის 2022 წლის სახელმწიფო შესყიდვების გეგმის შემუშავება/დამტკიცება |
დირექტორი, ბუღალტერი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
||||||||||
1.6 |
მასწავლებლობის მაძიებლების შიდა შეფასებისთვის დოკუმენტაციის წარმოება |
დირექტორი, ტუტორი, მასწავლებლები |
2.სწავლა - სწავლების ხარისხის ამაღლება
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
|||
2.1 |
სასწავლო პროცესის მონიტორინგის განხორციელება. |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე |
||||||||||
2.1 |
მოსწავლეთა საჭიროებების დადგენა |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, მასწავლებელები, სპეციალური მასწავლებლები |
||||||||||
2.2 |
კათედრების მიერ რეკომენდაციების შემუშავება თანამედროვე მეთოდების დანერგვასთან დაკავშირებით; შემაჯამებელი დავალებების ანალიზი |
კათედრები |
||||||||||
2.3 |
საგაკვეთილო პროცესის მოდერნიზაცია ინტეგრირებული სწავლება ახალი ტექნოლოგიების გამოყენებით |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, მასწავლებლები, საინფორმაციო მენეჯერი |
||||||||||
2.4 |
ინოვაციური პედაგოგიური მიდგომების დანერგვის ხელშეწყობა, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების სქემის ფარგლებში სხვადასხვა აქტივობების განხორციელება და განვითარების მუდმივი კონტროლი |
შეფასების ჯგუფი, დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, ფასილიტატორი, |
||||||||||
2.5 |
საგნობრივი კათედრების სამუშაო გეგმების შემუშავება,დამტკიცება და საჭიროების შემთხვევაში მასში ცვლილების შეტანა. |
საგნობრივი კათედრები |
||||||||||
2.6 |
სადამრიგებლო პროგრამების შემუშავება და დამრიგებლის საათის ჩატარება |
დირექტორის მოადგილე, დამრიგებელი |
||||||||||
2.7 |
კლასების მიხედვით დამრიგებლის ფუნქციის განსაზღვრა |
დირექტორი |
||||||||||
2.8 |
მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლა, რეიტინგის განსაზღვრა და თანმდევი დამატებითი სამუშაოების განხორციელება |
დირექტორის მოადგილე, მასწავლებლები. |
||||||||||
2.9 |
შიდასასკოლო პროექტების დანერგვა და მართვა. ეროვნულ სასწავლო ოლიმპიადებში მონაწილეობა, საოლიმპიადო ჯგუფების დაკომპლექტება სხვადასხვა საგნებში |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, კათედრები, შესაბამისი საგნის პედაგოგები |
||||||||||
2.10 |
შესაბამისი სასწავლო აქტივობების დაგეგმვა (პროექტები, პრეზენტაციები, კონკურსები, ოლიმპიადები, მიზნობრივი ექსკურსიები და ა.შ.) ორგანიზება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები, კათედრები, მასწავლებლები |
||||||||||
2.11 |
კლუბური მუშაობის დანერგვა და მართვა |
დირექტორის მოადგილე, მოსწავლეთა თვითმმართველობა |
||||||||||
2.12 |
სკოლის მიერ მოსწავლეებისათვის ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული დამატებითი საგანმანათლებლო და/ან ეროვნული სასწავლო გეგმით გაუთვალისწინებელი საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო მომსახურების შეთავაზება |
დირექტორი. |
3. სკოლის მმართველობაში დემოკრატიული კულტურის დამკვიდრება
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
|||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||
3.1 |
სკოლის დემოკრატიული მართვის პრინციპების დამკვიდრება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, სამეურვეო საბჭო |
|||||||||||
3.2 |
მმართველობის სწორი და ეფექტური დელეგირება |
დირექტორი |
|||||||||||
3.3 |
სკოლის საზოგადოების ჩართვა გადაწყვეტილებების მიღების პროცესში. ფუნქციების გადანაწილება გუნდური პასუხისმგებლობის უზრუნველყოფისათვის. . |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, სამეურვეო საბჭო |
|||||||||||
3.4 |
მოსწავლეთა თვითმმართველობის ორგანოს შექმნა |
სამეურვეო საბჭო |
4. ინფორმაციული ტექნოლოგიების განვითარება და სკოლის კომპიუტერიზაცია
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
|||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||
4.1. |
საინფორმაციო-საკომუნიკაციო სისტემის დახვეწა და განვითარება. |
დირექტორი, საინფორმაციო მენეჯერი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი. |
|||||||||||
4.2. |
სკოლის მონაცემთა ბაზის ელექტრონულ ფორმატში ორგანიზება |
საინფორმაციო მენეჯერი, საქმისმწარმოებელი |
5. სკოლის მატერიალურ-ტექნიკური ბაზის სრულყოფა, განვითარება და აღჭურვა
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
20223წელი |
|||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||
5.1. |
სკოლის კეთილმოწყობა, არსებული მდგომარეობის შენარჩუნება და განვითარება |
დირექტორი. მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი; |
|||||||||||
5.2. |
სკოლისექიმის კაბინეტის ფუნქციონირებისათვის აუცილებელი ღონისძიებების განხორციელება |
დირექტორი; მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი; სკოლის ექიმი. |
|||||||||||
5.3. |
შენობაშისარემონტო სამუშაოების ჩატარება |
დირექტორი მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
6. სკოლის აღჭურვა სასწავლო რესურსებითა და სწავლების ხელშემწყობი სხვა საშუალებებით.
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
|||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||
6.1. |
სკოლის შევსება კომპიუტერებით და სხვა ტექნიკური საშუალებებით პროექტორი, პრინტერი, ლეპტოპი და სხვა. |
დირექტორი, საინფორმაციო მენეჯერი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი; |
|||||||||||
6.2. |
წიგნადი ფონდის შევსება, საგანმანათლებლო ელექტრონული რესურსების მოძიება. |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; ბიბლიოთეკარი |
|||||||||||
6.3. |
მასწავლებლისათვის მეთოდური და დამხმარე ლიტერატურის შეძენა |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; ბიბლიოთეკარი |
|||||||||||
6.4. |
დამატებით სკოლის საოფისე და სასწავლო ინვენტარის შეძენა. |
დირექტორი, მატერიალურ-ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
|||||||||||
6.5 |
სკოლის კეთილმოწყობა/ სანიტარული, ჰიგიენური და ტექნიკური უსაფრთხოების გათვალისწინება |
დირექტორი, დამლაგებელი, მანდატურისსამსახური /დარაჯი, ექიმი. |
7. უსაფრთხო და ორგანიზებული გარემოს შექმნა
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
|||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||
7.1. |
უსაფრთხო, ორგანიზებული და კარგად დისციპლინირებული გარემოს უზრუნველყოფა |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; მანდატურის სამსახური,დარაჯი |
|||||||||||
7.2 |
სკოლის ტერიტორიის დაცვა |
მანდატურის სამსახური; დარაჯი |
|||||||||||
7.3 |
მოსწავლეთა სკოლაში დასწრების მონიტორინგის სისტემის შექმნა; მშობლებისა და სტუმრების სკოლაში გამოცხადების ორგანიზება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები, დარაჯი |
|||||||||||
7.4 |
განსაკუთრებული საჭიროების მქონე პირთათვის ადაპტირებული გარემოს ორგანიზება. |
დირექტორი; ადმინისტრაცია: ექიმი, სპეციალური მასწავლებლები, ფსიქოლოგი |
|||||||||||
7.5 |
|
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები; საგანგებო შტაბი |
|||||||||||
7.6 |
დაცულობის, კეთილგანწყობის, ურთიერთპატივისცემისა და თანამშრომლობის ატმოსფეროს შექმნა |
დირექტორი, სამეურვეო საბჭო, სკოლაში დასაქმებული პირები |
8. მშობელთა ჩართულობა სასწავლო-აღმზრდელობით პროცესში
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
|||
8.1 |
მშობელთა ჩართვა სასკოლო აქტივობებში |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, სამეურვეო საბჭო |
||||||||||
8.2 |
ორმხრივი კომუნიკაცია სკოლასა და მშობელს შორის |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; დამრიგებელი, მასწავლებელი |
||||||||||
8.3 |
მშობლებთან ურთიერთობების ფორმების დახვეწა |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე დამრიგებლები, მასწავლებლები |
||||||||||
8.4 |
მოსწავლის აკადემიური მოსწრების შესახებ მშობლის ინფორმირება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე; დამრიგებელი; მასწავლებელი; |
9. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
|||
9.1 |
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების სქემის ფარგლებში მასწავლებელთა აქტიური ჩართულობა |
დირექტორი, ტუტორი, მხარდაჭერის ჯგუფი |
||||||||||
9.2 |
პედაგოგთა საჭიროებების დადგენა და პროფესიული განვითარების სქემის ფარგლებში სხვადასხვა აქტივობების დაგეგმვა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე, მასწავლებლები. |
||||||||||
9.3 |
ტრენინგებისა და სემინარების დაგეგმვა (ინოვაციური სტრატეგიები/ მეთოდები; სწავლების პროცესში ახალი ტექნოლოგიების გამოყენება) |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; საგნობრივი კათედრები; ფასილიტატორები. |
||||||||||
9.4 |
ტრენინგ- სემინარებზე მიღებული ცოდნის კონსულტირება და პრაქტიკაში დანერგვის ხელშეწყობა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; საგნობრივი კათედრები; ფასილიტატორები. |
||||||||||
9.5 |
სხვადასხვა ტიპის გაკვეთილების ორგანიზება/ სადისკუსიო შეხვედრების ორგანიზება/განხილვა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე, საგნობრივი კათედრები; შეფასების ჯგუფი. |
10. სწავლებისა და აღზრდის საქმეში მასტიმულირებელი ბერკეტების მოძიება და გამოყენება
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი |
2022 წელი |
2023 წელი |
||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
|||
10.1 |
თანამშრომელთა წახალისებისა და მასტიმულირებელი სისტემის ამოქმედება |
დირექტორი, დირეტორის მოადგილე |
||||||||||
10.2 |
ეროვნულ სასწავლო ოლიმპიადებში, სასწავლო-შემოქმედებით კონფერენციებსა და სხვადასხვა პროექტებში გამარჯვებულ პედაგოგთა და მოსწავლეთა წახალისება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე |