დამტკიცებულია
სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ წეროვნის N3
საჯარო სკოლის დირექტორის 2022 წლის 18 სექტემბრის N-- ბრძანებით
სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ წეროვნის N3 საჯარო სკოლის
ინკლუზიური განათლების განხორციელების სამოქმედო გეგმა
2022-2023 სასწავლო წელი
N |
აქტივობები/შინაარსი |
პასუხისმგებელი პირი/პირები |
2022 |
2023 წელი |
შენიშვნა |
||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||||
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტების დასაქმების მიზნით კანონმდებლობით დადგენილი წესით კონკურსის გამოცხადება და შესაბამისი პროცედურების განხორციელება |
საკონკურსო კომისიის წევრები დირექტორი |
საჭიროების შემთხვევაში |
|||||||||||
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართულ სპეციალისტებთან ხელშეკრულებ(ებ)ის გაფორმება |
დირექტორი |
საჭიროების შემთხვევაში |
|||||||||||
ისგ ჯგუფის/ჯგუფების შექმნა |
დირექტორი |
შესაძლებელია წლის განმავლობაში ნებისმიერ დროს გამოვლინდეს სპეციალური საჭიროება და საჭირო გახდეს ისგ ჯგუფის შექმნა |
|||||||||||
მოსწავლეებზე დაკვირვება და, არსებობის შემთხვევაში, სწავლის პროცესში სიძნელეების გამოვლენა |
დამრიგებელი/ მასწავლებელი |
||||||||||||
სსსმ მოსწავლის/მოსწავლეების შეფასება |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები, მასწავლებლები |
შესაძლებელია წლის განმავლობაში ნებისმიერ დროს გამოვლინდეს სპეციალური საჭიროება |
|||||||||||
ისგ ჯგუფის სხდომების დაგეგმვა, ორგანიზება და ჩატარება |
ისგ ჯგუფები |
სასწავლო წლის განმავლობაში ნებისმიერ დროს, საჭიროების გათვალისწინებით. დისტანციური სწავლების შემთხვევაში, ონლაინ ფორმატში |
|||||||||||
სსსმ მოსწავლის მშობელთან/მშობლებთან კონსულტირება |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები |
||||||||||||
მასწავლებლების კონსულტირება ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავებასთან დაკავშირებით |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები მასწავლებელი |
საჭიროების შემთხვევაში |
|||||||||||
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შედგენა |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები, მასწავლებლები |
საჭიროების შემთხვევაში |
|||||||||||
სასკოლო სასწავლო გეგმაში ცვლილების შეტანა სსსმ მოსწავლეთა ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმის დამტკიცებასთან/შეთანხმებასთან დაკავშირებით |
სამეურვეო საბჭო პედაგოგიური საბჭო |
საჭიროების შემთხვევაში |
|||||||||||
სსსმ მოსწავლეების სასკოლო გარემოსთან ადაპტაციის ხელშეწყობა |
დირექტორი |
აღნიშნულ პროცესში აუცილებელია მშობლის აქტიური ჩართულობა |
|||||||||||
მოსწავლესთან დამატებითი მეცადინეობების ჩატარება ინდ. გეგმით განსაზღვრული მიზნების მისაღწევად |
სპეციალური მასწავლებლები, მასწავლებლები |
საჭიროების შემთხვევაში |
|||||||||||
მშობლებთან ინდივიდუალური შეხვედრების ორგანიზება და განსახორციელებელი ღონისძიებების ერთობლივად დაგეგმვა |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები, დამრიგებელი |
საჭიროების შემთხვევაში |
|||||||||||
სსსმ მოსწავლესა და კლასის დანარჩენ მოსწავლეებს შორის პოზიტიური ურთიერთობების ჩამოყალიბებასა და ჯგუფთან მიკუთვნებულობის ხარისხის გაზრდაზე ზრუნვა |
დამრიგებელი, მასწავლებლები, ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები, მოსწავლეები |
||||||||||||
სსსმ მოსწავლეების შესაძლებლობებზე მორგებული სხვადასხვა აქტივობების დაგეგმვა |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები, მასწავლებლები |
||||||||||||
სსსმ მოსწავლეების შესაძლებლობებზე მორგებული აქტივობების განხორციელება |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები, მასწავლებლები |
||||||||||||
სსსმ მოსწავლისთვის შესაბამისი სავარჯიშოების მომზადება |
სპეციალური მასწავლებელი, მასწავლებლები |
||||||||||||
საინფორმაციო შეხვედრების ჩატარება, გასაუბრება მასწავლებელთა, კანონიერ წარმომადგენელთა და მოსწავლეთა სოციალური კულტურის ასამაღლებლად |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები |
||||||||||||
მასწავლებლების კონსულტირება სასწავლო პროცესის დაგეგმვასთან, სსსმ მოსწავლის აქტიურ ჩართულობასთან დაკავშირებით |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები |
||||||||||||
მასწავლებლების კონსულტირება სასწავლო მასალის ადაპტირებასთან დაკავშირებით |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები |
||||||||||||
მშობლისათვის/კანონიერი წარმომადგენლისთვის კონსულტაციების გაწევა შესასრულებელ სავარჯიშოებთან დაკავშირებით |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები, მასწავლებლები, დამრიგებელი |
||||||||||||
სსსმ მოსწავლის მიღწევებისა და აკადემიური მოსწრების შესახებ მშობლის ინფორმირება |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები, დამრიგებელი, მასწავლებლები |
||||||||||||
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით მიღწეული შედეგების განხილვა, გამოწვევების, გამოყენებული სწავლების სტრატეგიების ეფექტურობის შეფასება |
ისგ ჯგუფი |
||||||||||||
პირველ კლასში სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ჩარიცხვა და შესაბამისი სტატუსის მინიჭება |
დირექტორი, საქმისმწარმოებელი |
||||||||||||
ტრენინგებისა და სემინარების დაგეგმვა (სწავლების სტრატეგიები/ მეთოდები და ა.შ) |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, |
||||||||||||
ტრენინგ-სემინარებზე მიღებული ცოდნის კონსულტირება და პრაქტიკაში დანერგვის ხელშეწყობა |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები |
||||||||||||
ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფის შექმნა/ცვლილების შეტანა |
დირექტორი |
||||||||||||
სსსმ მოსწავლის სასწავლო პროცესის მონიტორინგის განხორციელება |
მონიტორინგის ჯგუფი |
||||||||||||
მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლა და თანმდევი დამატებითი სამუშაოების განხორციელება |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები მასწავლებლები |
||||||||||||
რესურსოთახის კეთილმოწყობა, არსებული მდგომარეობის შენარჩუნება და განვითარება |
დირექტორი |
||||||||||||
სსსმ მოსწავლეებისთვის სასწავლო რესურსების შეძენა |
დირექტორი |
||||||||||||
მასწავლებლისათვის მეთოდური და დამხმარე ლიტერატურის შეძენა |
დირექტორი |
||||||||||||
დისტანციური სწავლების დროს სსსმ მოსწავლეთა მშობლებისთვის შესაბამისი ელექტრონული რესურსების და მეთოდური მითითებების მიცემა |
დირექტორი, ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები |
საჭიროების შემთხვევაში |
|||||||||||
სსსმ მოსწავლისათვის შედგენილი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის დისტანციური სწავლების დროს მოდიფიცირება |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები |
საჭიროების შემთხვევაში |
|||||||||||
დირექციის, მასწავლებლების, ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტების პროფესიული განვითარების ხელშეწყობა |
დირექცია |
||||||||||||
არანაკლებ 3 თვეში ერთხელ სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის კანონიერი წარმომადგენლის ინფორმირება სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის სასწავლო პროცესთან დაკავშირებით |
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები დამრიგებელი |
||||||||||||
სკოლის ბიუჯეტში ინკლუზიური განათლების განხორციელების სამოქმედო გეგმის დანერგვისთვის შესაბამისი ასიგნების გათვალისიწენება |
დირექტორი |
||||||||||||
ინკლუზიური განათლების განხორციელების სამოქმედო გეგმის შესრულების მონიტორინგი |
დირექტორი მონიტორინგის ჯგუფი |
||||||||||||
ინკლუზიური განათლების განხორციელების შიდა მონიტორინგის ჯგუფის მიერ დასკვნის შემუშავება |
მონიტორინგის ჯგუფი |
||||||||||||
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროში შესაბამისი ანგარიშის წარდგენა |
დირექტორი მონიტორინგის ჯგუფი |