საათობრივი ბადე ქართულენოვანი საჯარო სკოლების/სექტორების
დაწყებითი საფეხურისთვის:
|
კლასები და სემესტრები |
I კლასი |
II კლასი |
III კლასი |
IV კლასი |
V კლასი |
VI კლასი |
||||||
|
საგანი |
I ს |
II ს |
I ს |
II ს |
I ს |
II ს |
I ს |
II ს |
I ს |
II ს |
I ს |
II ს |
|
სახელმწიფო ენა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
ქართული ენა და ლიტერატურა |
7 |
7 |
7 |
7 |
6 |
6 |
6 |
6 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
მათემატიკა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
მათემატიკა |
4/5 |
4/5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
|
უცხოური ენები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
პირველი უცხოური ენა |
0 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
4 |
მეორე უცხოური ენა |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
2 |
2 |
|
საზოგადოებრივი მეცნიერებები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
მე და საზოგადოება |
|
|
|
|
2 |
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
6 |
ჩვენი საქართველო |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
3 |
3 |
|
საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
ბუნებისმეტყველება |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
ტექნოლოგიები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები |
0/1 |
0/1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
2 |
2 |
|
ესთეტიკური აღზრდა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
10 |
მუსიკა |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
ფიზიკური აღზრდა და სპორტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
ფიზიკური აღზრდა |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
სულ კვირეული საათობრივი დატვირთვა |
21 |
22 |
23 |
23 |
25 |
25 |
25 |
25 |
28 |
28 |
28 |
28 |
2019-2020 სასწავლო წლის საათობრივი ბადე ქართულენოვანი საჯარო სკოლების/სექტორების
საბაზო საფეხურისთვის
|
კლასები |
VII კლასი |
VIII კლასი |
IX კლასი |
|||
საგნები |
I ს |
II ს |
I ს |
II ს |
I ს |
II ს |
|
სახელმწიფო ენა |
|||||||
1 |
ქართული ენა და ლიტერატურა |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
მათემატიკა |
|
|
|||||
2 |
მათემატიკა |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
უცხოური ენები |
|
|
|||||
3 |
პირველი უცხოური ენა |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
4 |
მეორე უცხოური ენა |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
საზოგადოებრივი მეცნიერებები |
|
|
|||||
5 |
ისტორია |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
4 |
6 |
გეოგრაფია |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
7 |
მოქალაქეობა |
2 |
2 |
|
|
|
|
8 |
სამოქალაქო განათლება |
|
|
|
|
2 |
2 |
9 |
სამოქალაქო თავდაცვა და უსაფრთხოება |
|
|
1 |
|
|
|
საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები |
|
|
|||||
9 |
ბიოლოგია |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
10 |
ფიზიკა |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
11 |
ქიმია |
2 |
2 |
2 |
2 |
||
ესთეტიკური აღზრდა |
|
|
|||||
12 |
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
13 |
მუსიკა |
2 |
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
სპორტი |
|
|
|||||
14 |
ფიზიკური აღზრდა და სპორტი |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
სულ საათების რაოდენობა |
31 |
31 |
31 |
30 |
33 |
33 |
X-XII კლასების საათობრივი ბადე ქართულენოვანი 2019-2020 სასწავლო წელი
კლასი |
|
|
|
X |
XI |
XII |
||
სახელმწიფო ენა |
||||||||
ქართული ენა დალიტერატურა |
|
|
|
5 |
5 |
5 |
||
მათემატიკა |
||||||||
მათემატიკა |
|
|
|
5 |
5 |
5 |
||
უცხოური ენები |
||||||||
პირველი უცხოური ენა |
|
|
|
2 |
2 |
2 |
||
მეორე უცხოური ენა |
|
|
|
2 |
2 |
2 |
||
საზოგადოებრივი მეცნიერებები |
||||||||
ისტორია |
|
|
|
2 |
3 |
2 |
||
გეოგრაფია |
|
|
|
2 |
2 |
|||
სამოქალაქო განათლება |
|
3 |
||||||
სამოქალაქო თავდაცვადა უსაფრთხოება |
|
0.5 |
||||||
საგზაო ნიშნები და მოძრაობის უსაფრთხოება |
1.5 |
|||||||
საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები |
||||||||
საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების საფუძვლები |
|
|||||||
ბიოლოგია |
|
|
3 |
2 |
||||
ფიზიკა |
|
|
2 |
2 |
||||
ქიმია |
|
|
2 |
3 |
||||
ფიზიკური აღზრდა და სპორტი |
||||||||
სპორტი |
|
|
|
2 |
1.5 |
2 |
||
არჩევითი საგნები |
||||||||
2 |
2 |
1 |
||||||
სულ საათებისრაოდენობა კვირაში |
|
|
|
32 |
31 |
19.5 |
ქართულენოვანი საჯარო სკოლებისთვის განკუთვნილი საშუალო საფეხურის საათობრივი ბადის ცხრილის განმარტებები:
XII კლასი: სამოქალაქო თავდაცვა და უსაფრთხოება ისწავლება I სემესტრში ჯამურად 14 საათი; არჩევითი საგანი ისწავლება I სემესტრში კვირაში 2 საათი.
წლიური საათობრივი დატვირთვა
დაწყებითი საფეხური
ქართ |
არაქართ |
საგანი |
I კლასი |
II კლასი |
III კლასი |
IV კლასი |
V კლასი |
VI კლასი |
სახელმწიფო ენა |
||||||||
1 |
ქართული ენა და ლიტერატურა |
224 |
245 |
210 |
210 |
175 |
175 |
|
1 |
ქართული, როგორც მეორე ენა |
160 |
175 |
175 |
175 |
175 |
175 |
|
ეთნიკური უმცირესობების ენები |
||||||||
2 |
ეთნიკური უმცირესობების ენა |
96-160 |
105-175 |
105-175 |
105-175 |
105-175 |
105-175 |
|
მათემატიკა |
||||||||
2 |
3 |
მათემატიკა |
128-175 |
175 |
175 |
175 |
175 |
140 |
უცხოური ენები |
||||||||
3 |
პირველი უცხოური ენა |
17 |
70 |
105 |
105 |
105 |
105 |
|
4 |
პირველი უცხოური ენა არაქართულენოვანი სკოლებისთვის/სექტორებისთვის |
0-17 |
70 |
105 |
105 |
105 |
105 |
|
4 |
მეორე უცხოური ენა |
70 |
70 |
|||||
5 |
მეორე უცხოური ენა არაქართულენოვანი სკოლებისთვის/სექტორებისთვის |
0-70 |
0-70 |
|||||
საზოგადოებრივი მეცნიერებები |
||||||||
5 |
6 |
მე და საზოგადოება |
70 |
70 |
||||
6 |
7 |
ჩვენი საქართველო |
70 |
105 |
||||
საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები |
||||||||
7 |
8 |
ბუნებისმეტყველება |
64 |
70 |
70 |
70 |
105 |
105 |
ტექნოლოგიები |
||||||||
8 |
9 |
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები |
0-32 |
70 |
70 |
|||
ესთეტიკური აღზრდა |
||||||||
9 |
10 |
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
64 |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 |
10 |
11 |
მუსიკა |
64 |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 |
სპორტი |
||||||||
11 |
12 |
ფიზიკური აღზრდა |
96 |
105 |
105 |
105 |
70 |
70 |
საბაზო საფეხური
ქართული სექტორისთვის |
|
საგანი |
VII კლასი |
|
სახელმწიფო ენა |
||
1 |
|
ქართული ენა და ლიტერატურა |
175 |
|
მათემატიკა |
||
2 |
|
მათემატიკა |
175 |
|
უცხოური ენები |
||
3 |
|
პირველი უცხოური ენა |
105 |
4 |
|
მეორე უცხოური ენა |
70 |
|
საზოგადოებრივი მეცნიერებები |
||
5 |
|
ისტორია |
70 |
6 |
|
გეოგრაფია |
70 |
7 |
|
მოქალაქეობა |
70 |
|
საბუნებისმეტყველო მეცნიერებები |
||
8 |
|
ბიოლოგია |
70 |
9 |
|
ფიზიკა |
70 |
|
ესთეტიკური აღზრდა |
||
10 |
|
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
70 |
11 |
|
მუსიკა |
70 |
|
სპორტი |
||
12 |
|
ფიზიკური აღზრდა და სპორტი |
70 |
საათობრივი ბადე კლასების მიხედვით
დაწყებითი საფეხური
I კლასი
ქართ. |
|
საგანი |
საათების რაოდენობა კვირაში |
შენიშვნა |
|
I სემესტრი |
II სემესტრი |
||||
1 |
|
ქართული ენა და ლიტერატურა |
7 |
7 |
|
2 |
|
მათემატიკა |
4/5 |
4/5 |
თუ სკოლა ასწავლის ისტ-ს, მათემატიკას ეთმობა კვირაში 4 საათი. |
3 |
|
პირველი უცხოური ენა |
0 |
1 |
|
4 |
|
ბუნებისმეტყველება |
2 |
2 |
|
5 |
|
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები |
0/1 |
0/1 |
ისტ-ის სწავლებას სკოლა თავად წყვეტს. |
6 |
|
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
2 |
2 |
|
7 |
|
მუსიკა |
2 |
2 |
|
8 |
|
ფიზიკური აღზრდა |
3 |
3 |
|
აუცილებელი საათების რაოდენობა კვირაში |
|||||
ქართულენოვანი სკოლებისათვის/სექტორებისათვის |
21 |
22 |
II კლასი
ქართ |
|
საგანი |
საათების რაოდენობა კვირაში |
შენიშვნა |
|
|
I სემესტრი |
II სემესტრი |
|||
1 |
|
ქართული ენა და ლიტერატურა |
7 |
7 |
|
2 |
|
მათემატიკა |
5 |
5 |
|
3 |
|
პირველი უცხოური ენა |
2 |
2 |
|
4 |
|
ბუნებისმეტყველება |
2 |
2 |
|
5 |
|
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
2 |
2 |
|
6 |
|
მუსიკა |
2 |
2 |
|
7 |
|
ფიზიკური აღზრდა |
3 |
3 |
|
აუცილებელი საათების რაოდენობა კვირაში |
|||||
ქართულენოვანი სკოლებისათვის/სექტორებისათვის |
23 |
23 |
III კლასი
ქართ |
|
საგანი |
საათების რაოდენობა კვირაში |
შენიშვნა |
|
|
I სემესტრი |
II სემესტრი |
|||
1 |
|
ქართული ენა და ლიტერატურა |
6 |
6 |
|
2 |
|
მათემატიკა |
5 |
5 |
|
3 |
|
პირველი უცხოური ენა |
3 |
3 |
|
4 |
|
მე და საზოგადოება |
2 |
2 |
|
5 |
|
ბუნებისმეტყველება |
2 |
2 |
|
6 |
|
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
2 |
2 |
|
7 |
|
მუსიკა |
2 |
2 |
|
8 |
|
ფიზიკური აღზრდა |
3 |
3 |
|
აუცილებელი საათების რაოდენობა კვირაში |
|||||
ქართულენოვანი სკოლებისათვის/სექტორებისათვის |
25 |
25 |
IV კლასი
ქართ. |
|
საგანი |
საათების რაოდენობა კვირაში |
შენიშვნა |
|
|
I სემესტრი |
II სემესტრი |
|||
1 |
|
ქართული ენა და ლიტერატურა |
6 |
6 |
|
2 |
|
მათემატიკა |
5 |
5 |
|
3 |
|
პირველი უცხოური ენა |
3 |
3 |
|
4 |
|
მე და საზოგადოება |
2 |
2 |
|
5 |
|
ბუნებისმეტყველება |
2 |
2 |
|
6 |
|
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
2 |
2 |
|
7 |
|
მუსიკა |
2 |
2 |
|
8 |
|
ფიზიკური აღზრდა |
3 |
3 |
|
აუცილებელი საათების რაოდენობა კვირაში |
|||||
ქართულენოვანი სკოლებისათვის/ სექტორებისათვის |
25 |
25 |
V კლასი
ქართ. |
|
საგანი |
საათების რაოდენობა კვირაში |
შენიშვნა |
შემაჯამებელი დავალების სავალდებულო მინიმალური რაოდენობა |
|
სემესტრი |
სემესტრი |
|||||
I |
II |
II |
||||
1 |
|
ქართული ენა და ლიტერატურა |
5 |
5 |
ენის სწავლებას უნდა დაეთმოს ცალკე საგაკვეთილო საათი, რომლის რაოდენობას პედაგოგი განსაზღვრავს კლასის საჭიროების მიხედვით. |
5 |
2 |
|
მათემატიკა |
5 |
5 |
6 |
|
3 |
|
პირველი უცხოური ენა |
3 |
3 |
4 |
|
4 |
|
მეორე უცხოური ენა |
2 |
2 |
3 |
|
5 |
|
ჩვენი საქართველო |
2 |
2 |
3 |
|
6 |
|
ბუნებისმეტყველება |
3 |
3 |
4 |
|
7 |
|
ისტ |
2 |
2 |
2 |
|
8 |
|
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
2 |
2 |
2 |
|
9 |
|
მუსიკა |
2 |
2 |
2 |
|
10 |
|
ფიზიკური აღზრდა |
2 |
2 |
||
აუცილებელი საათების რაოდენობა კვირაში |
||||||
ქართულენოვანი სკოლებისათვის/ სექტორებისათვის |
28 |
28 |
VI კლასი
ქართ |
|
საგანი |
საათებისრაოდენობა კვირაში |
შენიშვნა |
შემაჯამებელი დავალებისსავალდებულო მინიმალურირაოდენობა |
||
სემესტრი |
სემესტრი |
||||||
I |
II |
I |
II |
||||
1 |
|
ქართული ენა და ლიტერატურა |
5 |
5 |
ენის სწავლებას უნდა დაეთმოს ცალკე საგაკვეთილო საათი, რომლის რაოდენობას პედაგოგი განსაზღვრავს კლასის საჭიროების მიხედვით. |
3 |
5 |
2 |
|
მათემატიკა |
4 |
4 |
4 |
6 |
|
3 |
|
პირველი უცხოური ენა |
3 |
3 |
4 |
4 |
|
4 |
|
მეორე უცხოური ენა |
2 |
2 |
2 |
3 |
|
5 |
|
ჩვენი საქართველო |
3 |
3 |
2 |
3 |
|
6 |
|
ბუნებისმეტყველება |
3 |
3 |
3 |
4 |
|
7 |
|
ისტ |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
8 |
|
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
9 |
|
მუსიკა |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
10 |
|
ფიზიკური აღზრდა |
2 |
2 |
|||
აუცილებელი საათების რაოდენობა კვირაში |
|||||||
ქართულენოვანი სკოლებისათვის/სექტორებისათვის |
28 |
28 |
საბაზო საფეხური:
VII კლასი
ქართული სექტორისთვის |
|
საგანი |
საათების რაოდენობა კვირაში |
შენიშვნა |
|
სემესტრი |
|||||
I |
II |
||||
1 |
|
ქართული ენა და ლიტერატურა |
5 |
5 |
ენის სწავლებას უნდა დაეთმოს ცალკე საგაკვეთილო საათი, რომლის რაოდენობას პედაგოგი განსაზღვრავს კლასის საჭიროების მიხედვით. |
2 |
|
მათემატიკა |
5 |
5 |
|
3 |
|
პირველი უცხოური ენა |
3 |
3 |
|
4 |
|
მეორე უცხოური ენა |
2 |
2 |
|
5 |
|
ისტორია |
2 |
2 |
|
6 |
|
გეოგრაფია |
2 |
2 |
|
7 |
|
მოქალაქეობა |
2 |
2 |
|
8 |
|
ბიოლოგია |
2 |
2 |
|
9 |
|
ფიზიკა |
2 |
2 |
|
10 |
|
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
2 |
2 |
|
11 |
|
მუსიკა |
2 |
2 |
|
12 |
|
ფიზიკური აღზრდა და სპორტი |
2 |
2 |
|
საათების ჯამური რაოდენობა კვირაში |
|||||
ქართულენოვანი სკოლებისათვის/სექტორებისათვის |
32 |
32 |
შენიშვნა: კონკრეტულ საგანში შემაჯამებელი დავალებების მინიმალური რაოდენობა ემთხვევა წლის მანძილზე სასწავლი თემების რაოდენობას.
VIII კლასი
ქართულ- ენოვანი |
საგანი |
საათების რაოდენობა კვირაში |
შენიშვნა |
შემაჯამებელი დავალების სავალდებულო მინიმალური რაოდენობა |
|
სემესტრი |
|||||
I |
II |
||||
1 |
ქართული ენა და ლიტერატურა |
5 |
|
4 |
5 |
2 |
მათემატიკა |
4 |
|
4 |
6 |
3 |
პირველი უცხოური ენა |
3 |
|
2 |
3 |
4 |
მეორე უცხოური ენა |
2 |
|
2 |
3 |
5 |
ისტორია |
3 |
|
2 |
3 |
6 |
გეოგრაფია |
2 |
|
2 |
3 |
7 |
სამოქალაქო თავდაცვა და უსაფრთხოება |
0.5 |
I სემესტრი, კვირაში 1 საათი |
2 |
|
8 |
ბიოლოგია |
2 |
|
2 |
3 |
9 |
ფიზიკა |
2 |
|
2 |
3 |
10 |
ქიმია |
2 |
|
2 |
3 |
11 |
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
1.5 |
I სემესტრი კვირაში 2 სთ; II სემესტრი – კვირაში 1 სთ |
2 |
2 |
12 |
მუსიკა |
1.5 |
I სემესტრი კვირაში 1 სთ; II სემესტრი – კვირაში 2 სთ |
2 |
3 |
13 |
სპორტი |
2 |
|
|
|
აუცილებელი საათების რაოდენობა კვირაში |
|||||
ქართულენოვანი სკოლებისათვის/სექტორებისთვის |
30.5 |
|
|
|
IX კლასი
ქართ. |
საგანი |
საათების რაოდენობა კვირაში |
შენიშვნა |
შემაჯამებელი დავალების სავალდებულო მინიმალური რაოდენობა |
|
სემესტრი |
|||||
I |
II |
||||
1 |
ქართული ენა და ლიტერატურა |
5 |
|
4 |
5 |
2 |
მათემატიკა |
4 |
|
4 |
6 |
3 |
პირველი უცხოური ენა |
2 |
|
2 |
3 |
4 |
მეორე უცხოური ენა |
2 |
|
2 |
3 |
5 |
ისტორია |
4 |
|
3 |
4 |
6 |
გეოგრაფია |
2 |
|
2 |
3 |
7 |
სამოქალაქო განათლება |
2 |
|
2 |
3 |
8 |
ბიოლოგია |
2 |
|
2 |
3 |
9 |
ფიზიკა |
3 |
|
2 |
3 |
10 |
ქიმია |
2 |
|
2 |
3 |
11 |
სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება |
1.5 |
I სემესტრში კვირაში 1 სთ და II სემესტრში - კვირაში 2 სთ |
2 |
3 |
12 |
მუსიკა |
1.5 |
I სემესტრში კვირაში 2 სთ და II სემესტრში - კვირაში 1 სთ |
2 |
2 |
13 |
სპორტი |
2 |
|
|
|
აუცილებელი საათების რაოდენობა კვირაში |
|||||
ქართულენოვანი სკოლებისათვის/სექტორებისათვის |
33 |
|
|
|
X კლასი
ქართ. |
საგანი |
საათების რაოდენობა კვირაში |
შენიშვნა |
შემაჯამებელი დავალების სავალდებულო მინიმალური რაოდენობა |
|
სემესტრი |
|||||
I |
II |
||||
1 |
ქართული ენა და ლიტერატურა |
5 |
|
4 |
5 |
2 |
მათემატიკა |
5 |
|
4 |
6 |
3 |
პირველი უცხოური ენა |
2 |
|
2 |
3 |
4 |
მეორე უცხოური ენა |
2 |
|
2 |
3 |
5 |
ისტორია |
2 |
|
2 |
3 |
6 |
გეოგრაფია |
2 |
|
2 |
3 |
7 |
სამოქალაქო განათლება |
3 |
|
2 |
3 |
8 |
ბიოლოგია |
3 |
|
2 |
3 |
9 |
ფიზიკა |
2 |
|
2 |
3 |
10 |
ქიმია |
2 |
|
2 |
3 |
11 |
სპორტი |
2 |
|
|
|
|
არჩევითი საგნები: |
2 |
|
1 |
1 |
აუცილებელი საათების რაოდენობა კვირაში |
|||||
ქართულენოვანი სკოლებისათვის/სექტორებისათვის |
32 |
|
|
|
XI კლასი
ქართ. |
საგანი |
საათების რაოდენობა კვირაში |
შენიშვნა |
შემაჯამებელი დავალების სავალდებულო მინიმალური რაოდენობა |
|
|
|
|
|
სემესტრი |
|
I |
II |
||||
1 |
ქართული ენა და ლიტერატურა |
5 |
|
4 |
5 |
2 |
მათემატიკა |
5 |
|
4 |
6 |
3 |
პირველი უცხოური ენა |
2 |
|
2 |
3 |
4 |
მეორე უცხოური ენა |
2 |
2 |
3 |
|
5 |
ისტორია |
3 |
|
2 |
3 |
6 |
გეოგრაფია |
2 |
|
2 |
3 |
7 |
ბიოლოგია |
2 |
|
2 |
3 |
8 |
ფიზიკა |
2 |
|
2 |
3 |
9 |
ქიმია |
3 |
|
2 |
3 |
10 |
სპორტი |
1.5 |
I სემესტრი - კვირაში 2 სთ. II სემესტრი - კვირაში 1 სთ. |
|
|
11 |
საგზაო ნიშნები და მოძრაობის უსაფრთხოება |
1.5 |
I სემესტრი - კვირაში 1 სთ. II სემესტრი - კვირაში 2 სთ. |
|
|
|
არჩევითი საგნები
|
2 |
|
1 |
1 |
აუცილებელი საათების რაოდენობა კვირაში |
|||||
ქართულენოვანი სკოლებისათვის/ სექტორებისათვის |
31 |
|
|
|
XII კლასი
ქართ. |
საგანი |
საათების რაოდენობა კვირაში |
შენიშვნა |
შემაჯამებელი დავალების სავალდებულო მინიმალური რაოდენობა |
||
სემესტრი |
||||||
I |
II |
|||||
1 |
ქართული ენა დალიტერატურა |
5 |
3 |
4 |
||
2 |
მათემატიკა |
5 |
4 |
4 |
||
3 |
პირველი უცხოურიენა |
2 |
3 |
2 |
||
4 |
მეორე უცხოური ენა |
2 |
2 |
2 |
||
5 |
ისტორია |
2 |
1 |
1 |
||
6 |
გეოგრაფია |
|||||
7 |
სამოქალაქოთავდაცვა დაუსაფრთხოება |
0.5 |
I სემესტრი - ჯამურად 14 სთ. |
1 |
||
8 |
ბიოლოგია |
|||||
9 |
ფიზიკა |
|||||
10 |
ქიმია |
|||||
11 |
სპორტი |
2 |
||||
12 |
არჩევითი საგნები |
|||||
1 |
I სემესტრი - კვირაში 2 სთ. |
1 |
||||
აუცილებელი საათების რაოდენობა კვირაში |
||||||
ქართულენოვანი სკოლებისათვის/ სექტორებისათვის |
19.5 |